2014. február 22., szombat

4.Fejezet

Hello Everybody! Na mit hoztam? Egy meglepetés részt kárpótlásul! Remélem,hogy van akit érdekel is. :) Jelezzetek kérlek:) Jó olvasást. Xx.          UI: Köszöntöm a legújabb feliratkozót:) Tényleg nagy boldogság.:)♥


4.Fejezet


*Claire szemszöge*
Miután el mentek a fiúk gondoltam át hívom Larát,hogy el mondhassak neki mindent,de csak este ér haza ezért mondtam neki,hogy itt aludhat. Anyuékkal is megbeszéltem és Lara is a szüleivel. Nem tudtam,hogy mit csinálni egész nap, így gondoltam rá keresek a fiúkra twitteren. Mindegyikőjüket bekövettem. Nem tudom,hogy miért de szinte egész nap Harry járt az eszembe. Egyszer csak a telefonom kezdtett őrült zenélésbe. Nem ismertem azt a számot ami a képernyőn jelent meg így ovatosan vettem fel.
-Halló?
-Szia Claire! Harry vagyok!-Mi? Honnan tudja a számom? És mit akarhat?-Itt vagy? Hahó!
-Jajj igen bocsi. Honnan van meg a számom?
-Zayn adta meg.-Hát persze.Gondolhattam volna.
-Értem. És miért keresel?
-Meg akartalak kérdezni,hogy nem lenne kedved el jönni velem, mondjuk moziba.
-Öhm. De.. szívesen mennék. Mikor?
-Neked mikor jó? Mondjuk, holnap este 7-kor?
-Nekem jó. 
-Oké. Akkor majd holnap találkozunk. Már várom. Szia.
-Szia.-ennyit tudtam kinyögni. Teljesen le voltam blokkolva. Harry randira hívott. Már annyira várom. Talán ő segíthet nekem elfelejteni Zaynt. 

Fél nyolc van. Lara azt mondta,hogy nyolc körül jön. Gondoltam ameddig várok hallgatok zenét. Egyszer csak csöngettek. Leszaladtam a lépcsőn. Az ajtóban Lara ugrott a nyakamba.
-Nem hiszed el,hogy mi történt!-ujjongtam.
-Hát te sem!
-Jó. Gyere be pakoljunk le aztán mesélsz.
-Oké.
Fel vittük a szobámba Lara táskáját. Majd bele kezdett mondandójába.
-Képzeld Tommal egy párt alkotunk. Immáron hivatalosan. 
-Na ez szuper. De nem túl korai még?
-Nem tudom. Meg látjuk,hogy mi sül ki belőle. De most te mesélj! 
-Hát ugye tudod meséltem,hogy mi történt Zaynel az X-faktorba,hogy össze rakták őt még négy fiúval.
-Igen.
-Az egyik fiút úgy hívják,hogy Harry és annyira helyes és aranyos és holnap moziba megyek vele.
-ÚrIsten!!! Ez szuper! Most azonnal meg kell mutatnod őket. Fent vannak facebookon vagy twitteren?
-A facebookot még nem néztem de twitteren igen.
-Mutasd!
Meg mutattam neki mindenkit. Szerinte ötük közül Louis a leghelyesebb.
Az este jól telt. Meg beszéltük,hogy beszámolok neki a holnapi randimról. 

*Másnap délután*
Lara nem olyan rég ment el. Elvégre van időnk hiszen nyár van. Bár úgy döntöttem szerzek idén majd valami nyári munkát,hiszen úgyis sok időm van és legalább spórolok egy kis pénzt. 
Öt óra körül úgy gondoltam itt az ideje elkezdeni készülődni. Meg mostam a hajam,megszárítottam és mint általában hagytam szabadon lógni. Fel raktam egy halvány sminket,felöltöztem és már készen is voltam.

A telefonom csörgésére lettem figyelmes. Zayn nevét láttam a kijelzőn.
-Szia! 
-Szia Claire! Nem lenne kedved átjönni filmezni? 
-Uh bocsi de Harryvel megyek moziba. Már megígértem neki. Sajnálom.
-Ohh. Oké,nem baj.
-Majd bepótoljuk.Oké?
-Oké. Most megyek. Szia.-remek most megsértődött?

*Zayn szemszöge*
Tiszta ideg voltam. Nem tudtam,hogy miért. Gondoltam áthívom Larát,hogy hátha mondott neki valamit Clairre Harryvel kapcsolatban és talán kicsit lenyugszok
-Szia.-lépett be Lara a szobámba miután kopogott.
-Szia, köszi,hogy jöttél.
-Nincs mit. De minden oké? Idegesnek tűnsz.
-Igen..csak.. tudtad,hogy Claire moziba megy Harryvel?
-Persze. De miért zavar?
-Nem zavar. Miért zavarna? Szabad ember.. azt csinál és azzal akivel csak akarja.
-Akkor miért zavar?
-Mondtam már,hogy nem zavar. Csak egyszerűen nem szeretem ha valaki ÚGY néz Clairerre. Miért?
-Mert szereted.És nem csak barátilag.
-Gondolod?
-Nem gondolom, tudom. Látom,hogy nézel rá. 
-Hülyeség az egész. Mi csak barátok vagyunk és ez így is marad.
-Te tudod,de nekem most mennem kell.
-Szia.
-Szia.
Talán igaza van Larának. Áh nem. De akkor miért zaklat fel ennyire,hogy mással randizik?

*Claire szemszöge*


Égész végig beszélgettünk és nevettünk. Nagyon jól éreztem magam Harryvel. Kifejezetten kedveltem őt.
-Csodás este volt! Köszönöm, és azt is,hogy hazakísértél.-hálálkodtam Harrynek a házunk előtt állva. 
-Nincs mit. Szerintem is csodás volt. És én köszönöm,hogy eljöttél.-éreztem ahogy elpirulok. Csak idiótán vigyorogtunk egymásra. És ekkor olyan dolog történt amire nem számítottam. Harry csak közeledett és közeledett és egyszer csak az ajkait éreztem az enyémre tapadva.

 Szótlanul álltam előtte mikor elhúzódott tőlem.
-Én.. én nagyon sajnálom. Tudom ez még korai volt.-hajtotta le fejét.
-Héj Harry. Nézz rám. -kérleltem őt.-Semmi baj.-mondtam mikor a szemembe nézett.
-Biztos? Mert én nem akartam elsietni.
-Biztos. De most már mennem kell. Szia.-pusziltam meg az arcát mire édesen elmosolyodott.
-Szia-búcsúzott tőlem.
Eszméletlen este volt. Tényleg nagyon kellemesen éreztem magam Harryvel és tényleg nem voltam rá mérges a csók miatt. Olyan aranyos volt amikor mentegetőzött mint Zayn. Mi? Ne már. Egy álompasival randizok aki kedves,aranyos,helyes és tisztelettudó erre megint Zayn jár a fejemben? Nem lehet igaz,bár nem mintha ő nem lenne álompasi. Megint kezdem. Hihetetlen. Jobbnak láttam,hogy elrakom magam holnapra. Gyorsan le tusoltam majd beléptem az álmok világába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése